ADIVA je jedinstven marketinško-poslovni koncept namijenjen ljekarnama koji je PHOENIX Farmacija pokrenula 2009. godine, a koji ljekarnama pomaže da budu konkurentnije te je kao takav jedinstven program podrške poslovanju ljekarni u Hrvatskoj. Od samog početka ADIVA programom promiče se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. Cilj ADIVA programa jest pobuditi svijest građana o tome kako su ljekarnici najpristupačniji zdravstveni djelatnici i potaknuti ih da se ne ustručavaju zatražiti stručni savjet o ispravnoj primjeni lijekova, sprječavanju razvoja bolesti i očuvanju zdravlja.
Mrežu ADIVA ljekarni danas čini gotovo 180 ljekarni diljem Hrvatske. Kontinuirano se svake godine razvijaju dodatne usluge i novi alati koji ljekarnama pomažu odgovoriti na zahtjeve sve dinamičnijeg tržišnog okružja. ADIVA je siguran put do povjerenja pacijenata i njihove lojalnosti, osobito u vrijeme sve izraženije konkurencije i visokih očekivanja pacijenata kad je riječ o ljekarničkim uslugama.
Provođenjem različitih aktivnosti u ADIVA ljekarnama ili digitalno uz ADIVA medije u mogućnosti smo osigurati promociju, pozicioniranje, vidljivost proizvoda te kvalitetne, provjerene i relevantne informacije isporučene prema krajnjim korisnicima odnosno pacijentima na njima razumljiv i atraktivan način. Ovisno o vrsti proizvoda/asortimana u fokusu, prilagođena je cjelokupna strategija i prijedlog promocijskih aktivnosti uz nastojanje da istaknemo specifičnosti određenog zdravstvenog stanja, mogućnosti potpore, liječenja ili adekvatne terapije, kao i proizvode koji osiguravaju olakšanje ili pružaju potrebnu pomoć. To ostvarujemo uz nekoliko ključnih aktivnosti:
Suradnja PHOENIX Farmacije s partnerima iz farmaceutske industrije na programu ADIVA iznimno je uspješna od samog početka i jedan je od važnih preduvjeta za njegovo održavanje i razvoj.