Bussiness to consumer

ADIVA je jedinstven marketinško-poslovni koncept namijenjen ljekarnama koji je PHOENIX Farmacija pokrenula 2009. godine, a koji ljekarnama pomaže da budu konkurentnije te je kao takav jedinstven program podrške poslovanju ljekarni u Hrvatskoj. Od samog početka ADIVA programom promiče se ljekarnička skrb, osnažuje uloga ljekarnika u preventivnom djelovanju na zdravlje građana te se istodobno jača povjerenje pacijenata prema ljekarnicima. Cilj ADIVA programa jest pobuditi svijest građana o tome kako su ljekarnici najpristupačniji zdravstveni djelatnici i potaknuti ih da se ne ustručavaju zatražiti stručni savjet o ispravnoj primjeni lijekova, sprječavanju razvoja bolesti i očuvanju zdravlja.

 

Mrežu ADIVA ljekarni danas čini gotovo 180 ljekarni diljem Hrvatske. Kontinuirano se svake godine razvijaju dodatne usluge i novi alati koji ljekarnama pomažu odgovoriti na zahtjeve sve dinamičnijeg tržišnog okružja. ADIVA je siguran put do povjerenja pacijenata i njihove lojalnosti, osobito u vrijeme sve izraženije konkurencije i visokih očekivanja pacijenata kad je riječ o ljekarničkim uslugama.

 

Provođenjem različitih aktivnosti u ADIVA ljekarnama ili digitalno uz ADIVA medije u mogućnosti smo osigurati promociju, pozicioniranje, vidljivost proizvoda te kvalitetne, provjerene i relevantne informacije isporučene prema krajnjim korisnicima odnosno pacijentima na njima razumljiv i atraktivan način. Ovisno o vrsti proizvoda/asortimana u fokusu, prilagođena je cjelokupna strategija i prijedlog promocijskih aktivnosti uz nastojanje da istaknemo specifičnosti određenog zdravstvenog stanja, mogućnosti potpore, liječenja ili adekvatne terapije, kao i proizvode koji osiguravaju olakšanje ili pružaju potrebnu pomoć. To ostvarujemo uz nekoliko ključnih aktivnosti:

 

  1. SEZONSKO IZLAGANJE PROIZVODA U STALKU NA RECEPTURI – promocija uz mjesečno izlaganje proizvoda, dobro poznatih i etabliranih na tržištu, s većim obrtajem uz posebnu komercijalnu akciju za ADIVA ljekarne; provođenje savjetodavnih programa za pacijente.
  2. IZLAGANJE PROIZVODA U STALKU PROIZVOD MJESECA – promocija uz mjesečno izlaganje proizvoda uz posebnu komercijalnu akciju za ADIVA ljekarne; mogućnost popusta i/ili poklona za pacijente; provođenje savjetodavnih programa za pacijente.
  3. ADIVA PROGRAM VJERNOSTI – promocija uz šestomjesečno izdanje kataloga programa vjernosti i vidljivost prema više od 170.000 korisnika uključenih u program uz tiskano izdanje kataloga te digitalno uz mobilnu aplikaciju i dodatne promocijske aktivnosti.
  4. PROMOCIJA UZ MEDIJE ADIVA PROGRAMA – aktivnosti oglašavanja uz ADIVA digitalne medije; zdravstveni portal hr, ADIVA mobilna aplikacija, te ADIVA Facebook i Instagram profili, koji omogućuju veliki doseg od preko pola milijuna čitatelja.

 

 

Suradnja PHOENIX Farmacije s partnerima iz farmaceutske industrije na programu ADIVA iznimno je uspješna od samog početka i jedan je od važnih preduvjeta za njegovo održavanje i razvoj.