Prema pacijentima, na početku je to isključivo bio ADIVA Plus zdravstveni časopis koji je izlazio dva puta mjesečno u partnerskim ljekarnama koje su se uključile u program. Tijekom godina stvarao se odnos vjernosti pacijenata prema ljekarnama, ali je tek ADIVA program vjernosti 2015. godine ponudio mogućnost ostvarivanja posebnih pogodnosti. Istovremeno provođenje brojnih javnozdravstvenih kampanja u suradnji s partnerima iz industrije doprinijelo je razvoju dodatnih ljekarničkih usluga i kvalitetnijeg savjetovanja pacijenata. To je i dodatno ukazalo na potrebu snažnije vidljivosti i brendiranja ljekarni, stoga su ADIVA ljekarne posebno istaknute oznakom „ADIVA ljekarna“. Zatim je uslijedio daljnji razvoj, lansiranje ADIVA mobilne aplikacije koja je olakšala razumijevanje i korištenje programa vjernosti i osigurala bliži kontakt s korisnicima. Kvalitetan i iznimno cijenjen zdravstveni portal adiva.hr, strateški pozicioniran kao ljekarnički portal, postao je jedan od glavnih izvora informiranja brojnih korisnika kad su u pitanju zdravstvene teme. Portal svakodnevno donosi jasne, aktualne, jednostavne i lako razumljive informacije vezane za očuvanje zdravlja i prevenciju neželjenih zdravstvenih stanja.