ADIVA

ADIVA – PARTNERSKI PROGRAM SURADNJE S LJEKARNAMA

Biti bliže pacijentima

ADIVA PROGRAM

ADIVA program pažljivo je osmišljen program koji ljekarnama pomaže da budu konkurentnije te je kao takav jedinstven program podrške poslovanju ljekarni u Hrvatskoj. ADIVA je zapravo marketinško-poslovni koncept koji je pokrenula PHOENIX Farmacija krajem 2009. godine kada je prepoznata potreba ljekarni za organizacijom i provođenjem dodatnih marketinških aktivnosti. ADIVA program pokazao se kao odličan alat, posebno za manje ljekarne i ljekarničke lance, jer unapređuje poslovanje uz veću učinkovitost i bolje rezultate, pomaže da se ljekarne snažnije pozicioniraju na tržištu, diferenciraju u odnosu na konkurenciju, potiče ljekarničku inovativnost, povećava vjernost i zadovoljstvo pacijenata, a na kraju dana olakšava svakodnevni posao zbog unaprijed razvijenih marketinških alata kako bi ljekarnicima ostalo više vremena za pacijente.

Ljekarnici tada, a danas čini se još manje, nemaju dovoljno vremena, marketinških znanja pa ni kadrovskih resursa za samostalnom organizacijom i provođenjem marketinških aktivnosti. Tada se većinom radilo o manjim privatnim ljekarnama i ljekarničkim lancima, a PHOENIX Farmacija ponudila je različite marketinške alate uz partnerski program suradnje s ljekarnama. Slične programe PHOENIX provodi i u drugim europskim zemljama u kojima posluje, stoga smo nastojali model i sve dobre prakse iz inozemstva prilagoditi našem tržištu. U početku je ponuđen manji broj usluga, jedna B2B aktivnost usmjerena na stručno usavršavanje ljekarnika, te nekoliko B2C usluga odnosno usluga usmjerenih prema pacijentima koji dolaze u ljekarne. Danas je ADIVA program daleko kompleksniji i sveobuhvatniji, danas program uspješno integrira ljekarničke usluge te digitalni pristup pacijentima.
  • Odnos s pacijentima
  • Odnos s ljekarnama
  • ADIVA danas

Prema pacijentima, na početku je to isključivo bio ADIVA Plus zdravstveni časopis koji je izlazio dva puta mjesečno u partnerskim ljekarnama koje su se uključile u program. Tijekom godina stvarao se odnos vjernosti pacijenata prema ljekarnama, ali je tek ADIVA program vjernosti 2015. godine ponudio mogućnost ostvarivanja posebnih pogodnosti. Istovremeno provođenje brojnih javnozdravstvenih kampanja u suradnji s partnerima iz industrije doprinijelo je razvoju dodatnih ljekarničkih usluga i kvalitetnijeg savjetovanja pacijenata. To je i dodatno ukazalo na potrebu snažnije vidljivosti i brendiranja ljekarni, stoga su ADIVA ljekarne posebno istaknute oznakom „ADIVA ljekarna“. Zatim je uslijedio daljnji razvoj, lansiranje ADIVA mobilne aplikacije koja je olakšala razumijevanje i korištenje programa vjernosti i osigurala bliži kontakt s korisnicima. Kvalitetan i iznimno cijenjen zdravstveni portal adiva.hr, strateški pozicioniran kao ljekarnički portal, postao je jedan od glavnih izvora informiranja brojnih korisnika kad su u pitanju zdravstvene teme. Portal svakodnevno donosi jasne, aktualne, jednostavne i lako razumljive informacije vezane za očuvanje zdravlja i prevenciju neželjenih zdravstvenih stanja.

Što se tiče odnosa s ljekarnama, ADIVA djeluje kao alat koji osigurava unapređenje poslovanja, donosi razliku u odnosu na konkurenciju, a ljekarnicima ostavlja više vremena kako bi se fokusirali na pacijente i svoju savjetodavnu ulogu, to je ono što je vrlo dobro prepoznato i prihvaćeno. Važno je istaknuti kako i ljekarnici imaju mogućnost aktivno sudjelovati u razvoju programa uz savjetodavno tijelo. Komuniciramo i razmjenjujemo informacije o zadovoljstvu i ostvarenim ciljevima, razmatramo prijedloge za unapređenje te zajedno razvijamo brend. Osim pripadnosti poznatom brendu, konkurentska je prednost što se aktivno prate trendovi na domaćem tržištu, ali i tržištima drugih zemalja.

Danas je u ADIVA program uključeno gotovo 180 ljekarni diljem Hrvatske. To je oko 16 % ljekarničkog tržišta, no ako se uzme u obzir njihov tržišni potencijal, ADIVA ljekarne čine gotovo 24 % tržišta. Ako kažemo da 16 % ljekarni djeluje kao gotovo četvrtina tržišta prema potencijalu, to nam jasno govori da su ADIVA ljekarne proaktivne, otvorene, vrijedne, spremne pratiti trendove na tržištu, kao i stvarati nove, zajednički raditi na kvaliteti usluge i graditi pozitivan imidž u društvu. ADIVA kao koncept pomaže približiti ljekarne pacijentima.

Vaš kontakt

placeholder

Hrvoje Barlović

Marketing Manager